SMS

kanał dodatkowy w kampanii cross media. Może posłużyć jako zapowiedź nadchodzącej przesyłki pocztowej direct mail lub przypomnienie o zalogowaniu na stronę PURL.
SMS

DirectMail

spersonalizowana wysyłka pocztowa, mająca na celu zaciekawienie Klienta poprzez zastosowanie oryginalnej, kreatywnej formy i treści jest nośnikiem PURLa i kluczowym elementem kampanii multikanałowej.
DirectMail

EMAIL

personalizowany email to medium wspierające kampanię multikanałową, zawierający indywidualną ofertę dla danego Klienta, lub przypomnienie o zalogowaniu się na stronę personalizowaną.
EMAIL

Video

personalizowane wideo to innowacyjny kanał w komunikacji z konsumentem. Przekaz wideo pod postacią animacji lub filmu zawierający spersonalizowane informacje dla danego Klienta. Celem video może być: zachęcenie do kontaktu, sprzedaż nowego produktu. Film można obejrzeć na personalizowanej stronie PURL.
Video

PURL

spersonalizowana strona internetowa, zawierająca w adresie imię i nazwisko Klienta. Wejście na stronę jest możliwe tylko poprzez zalogowanie się podając indywidualne hasło przesłane w direct mail (np. www.directmail.pl/jan.wzorcowy).
PURL