Pinpoint jest skuteczny w każdej branży

MOTORYZACJA
prezentacja nowego modelu auta, zaproszenie na jazdę próbną, prezentacja nowych rozwiązań technologicznych oraz oszczędności (np. silniki hybrydowe)

TELEKOMUNIKACJA
utrzymanie stałych klientów oraz dosprzedaż usług dodatkowych, promocja nowych usług komplementarnych, pozyskanie nowych klientów

UBEZPIECZENIA
sprzedaż dodatkowych pakietów ubezpieczeniowych, aktualizacja danych, zgłoszenie beneficjenta, przedłużenie pakietu OC/AC, promocja usług sezonowych np. ubezpieczenia wakacyjne

BANKOWOŚĆ
sprzedaż kredytu lub innej usługi finansowej, dosprzedaż usługi finansowej, budowanie relacji z klientami VIP, wzmocnienie wizerunku marki

IT
promoting new IT solutions for B2B, encouraging to use the demo version, building a database of clients

RETAIL
przesłanie kuponów rabatowych dla wybranej puli klientów, zachęcenie do zakupów offline, poznanie preferencji zakupowych klientów

ORGANIZACJE NON-PROFIT
pozyskanie nowych darczyńców oraz aktywizacja obecnych darczyńców, pozyskanie funduszy z 1 %

E-COMMERCE
zachęta do ponownych zakupów i/lub do aktualizacji danych, subskrypcji, zaproszenie nowych użytkowników, rabaty dla wyselekcjonowanej grupy klientów (kobiety, dzieci, itp.); budowanie wizerunku marki