KANAŁY

SMS

SMS

kanał dodatkowy w kampanii cross media. Może posłużyć jako zapowiedź nadchodzącej przesyłki pocztowej direct mail lub przypomnienie o zalogowaniu na stronę PURL.
DirectMail

DirectMail

spersonalizowana wysyłka pocztowa, mająca na celu zaciekawienie Klienta poprzez zastosowanie oryginalnej, kreatywnej formy i treści jest nośnikiem PURLa i kluczowym elementem kampanii multikanałowej.
EMAIL

EMAIL

personalizowany email to medium wspierające kampanię multikanałową, zawierający indywidualną ofertę dla danego Klienta, lub przypomnienie o zalogowaniu się na stronę personalizowaną.
Video

Film

personalizowane wideo to innowacyjny kanał w komunikacji z konsumentem. Przekaz wideo pod postacią animacji lub filmu zawierający spersonalizowane informacje dla danego Klienta. Celem video może być: zachęcenie do kontaktu, sprzedaż nowego produktu. Film można obejrzeć na personalizowanej stronie PURL.
PURL

PURL

spersonalizowana strona internetowa, zawierająca w adresie imię i nazwisko Klienta. Wejście na stronę jest możliwe tylko poprzez zalogowanie się podając indywidualne hasło przesłane w direct mail (np. www.directmail.pl/jan.wzorcowy).
 
 
 

Stwórz własną kampanię Pinpoint

Dane kontaktowe

EDC Expert Direct Communication Sp.z o.o.
ul. Belzacka 176/178
97- 300 Piotrków Trybunalski
T: +48 44 306 11 00
info@edc.expert
Monika Leśniewska
Key Account Manager
T: +48 661 983 597
m.lesniewska@edc.expert
EDC Expert Direct Communication Sp. z o.o., Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia, KRS nr 0000545379, Kapitał Zakładowy 2 383 800,00 ZŁ, NIP 725-208-30-93.
Klauzula informacyjna